Zomers shirt met kleurrijke patches

Na 2 dagen vakantie (joehoe paasvakantie!) besloot ik al mijn stofjes eens netjes te sorteren, klasseren (bruikbaar of niet) en mijn hobbykamertje een nieuwe (overzichtelijke) look te geven.

En natuurlijk kreeg ik meteen zin in een nieuw projectje!
Bij het opruimen "ontdekte" ik een mint kleurige sweaterstof met zilverdraad, ideaal voor de lente, ideaal met patches!
Kleurrijke patches!


Als patroon vertrok ik van de "Awesome Oslo sweater" uit het boek Urban Style. In boordstof had ik geen zin (ook omdat ik geen bijpassende had) dus besloot ik de boorden binnenste buiten te keren... En dit is aardig gelukt, al zeg ik het zelf! Met dit goede weer zijn lange mouwen overbodig dus maakte ik er korte van.

Gisterenavond na een uurtje of 2 was mijn t-shirtje klaar enkel mijn patches moesten nog geleverd worden...
Deze morgen geduldig gewacht op de postbode, niet mijn sterkste kant... Van zodra ik de klep van de brievenbus hoorde, werd het een sprint.
- strijkijzer opzetten - brievenbus openen - envelop openen - patches keuren - patches leggen - opnieuw leggen (veel opnieuw leggen, tjah dat pietje precies in mij eh!) - strijken - GESLAAGD!


Wel ik ben zeer tevreden van mijn truitje! En de zus die was meteen verliefd en wil ook graag eentje hebben. (Komt in orde zus!)

Patroon: Awesome Oslo (Urban Style)
Patches: Sieradenkistje

Note to myself: volgende keer het patroon enkele centimeters verlengen, zeker als ik geen boord gebruik.




Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Berlin Beat Bomberjack

T-shirt met zwaluwtjes

volgen

Follow